søndag 5. juli 2009

Honest scrap




Fikk denne utfordringen av: Aud Kirsten


Reglene er som følger: De som blir utfordret skal:
1. Linke til meg i bloggen sin.
2. Kopiere "Honest Scrap"-logoen til bloggen sin.
3. Skrive 10 sannheter om seg sjøl i bloggen sin.
4. Gi utfordringen videre til minst 7 andre bloggere, og liste opp og linke til disse i bloggen sin.


1. Er gift og har 2 barn
2. Er en typisk Vekt
3. Har et alvorlig avhengighetsproblem til Maarud paprikachips
4. Av og til så rydder jeg scrapperommet
5. Hender også jeg tar et vaskeskjør i huset, men ikke så mye altså
6. Fanatisk forhold til støvsugeren, den bruker jeg opptil 3 ganger daglig (mye sand utforbi)
7. Liker ikke varmen helt jeg
8. blir kjapt hissig
9. Hater å handle klær i butikk
10. Er kreativ

Dett var dett

Utfordrer herved: Bente, Ann-Kathrin, May-Bente, Nancy, Tiina, beataewa, Anne May

2 kommentarer:

  1. Så flott at du tok utfordringen, artig å lese hva du skriver om deg selv!

    Ha en forsatt god sommer:)

    SvarSlett
  2. Takker for den:O) Fikk utfordringen hos Rita K for noen dager siden, her finner du mine ti sannheter. Har linket deg til awarden;O)
    Ha ei strålende uke;O)
    Klem fra Nancy.

    SvarSlett